Hemmakväll söker godisälskande franchisetagare

Hemmakväll söker godisälskande franchisetagare

Med över 60 butiker från norr till söder sprider vi vår passion för godis. Nu vill vi bli ännu fler! Hemmakväll söker nya franchisetagare i hela landet som vill äga sin egen butik och bidra till att utveckla vårt fantastiska varumärke.
– Vårt franchisekoncept är en fantastisk möjlighet för den som älskar godis och drömmer om att öppna en egen butik. Vi erbjuder all hjälp som kan tänkas behövas längs vägen, säger Anna Hasselqvist, Drift- och Franchiseansvarig på Hemmakväll.

Att utöka vårt butiksnät är ett löpande arbete och nu söker vi på Hemmakväll efter franchisetagare i hela Sverige som vill växa tillsammans med oss och öppna upp butiker. Den som öppnar en butik under vårt koncept erbjuds stöttning i allt från uppstart, marknadsföring och projektledning till samarbetsavtal med leverantörer och affärssystem. Parallellt med den löpande supporten från oss ansvarar franchisetagarna för sina anställda och har möjlighet att påverka både sortiment och sin lokala marknadsföring – det är det bästa av båda världar helt enkelt.
– Det är en väldigt stor trygghet att vara franchisetagare hos oss på Hemmakväll. Vi är ett välkänt varumärke och har lång erfarenhet, vilket gör att vi kan hjälpa franchisetagarna med svårigheter och att undvika misstag som man annars lätt kan råka ut för som egenföretagare, säger Anna Hasselqvist och fortsätter:
– Vi ser franchise-konceptet som ett samarbete. Man jobbar tillsammans på alla nivåer vilket också är ett av våra ledord – tillsammans. Det är ett givande och tagande.

Hemmakväll – både roligt och lärorikt
På Hemmakväll strävar vi efter att ha en lyhörd arbetsmiljö där vi lär oss något nytt varje dag. Att bli franchisetagare hos oss passar dig som är ambitiös, har goda ledaregenskaper och brinner för service. Om du dessutom är en godisälskare så är det en “perfect match”. Nu hoppas vi att ännu fler vill bli en del av Hemmakväll-familjen och sprida vår kärlek till godis.
– Vi är verkligen en franchisekedja som älskar att ha kul på vår arbetsplats. Om man delar vår vision och känner att beskrivningen passar in så är det bara att gå in på vår hemsida och fylla i en intresseanmälan. Därefter tar vi kontakt för att diskutera samarbetet vidare. Likaså tar vi väldigt gärna emot tips på bra butikslokaler som skulle passa oss på Hemmakväll, säger Anna Hasselqvist innan hon avslutar:
– Man brukar säga att ju fler man är desto roligare har man och det håller vi på Hemmakväll verkligen med om.

Klicka här för att fylla i en intresseanmälan.

Har du ett bra lokaltips? Tipsa oss gärna här!