Hemmy säljer testvinnande infravärmare

Hemmy säljer testvinnande infravärmare

I april 2021 vann Opranics infravärmare THOR20XR bäst i test på Aftonbladet. Infravärmarens smarta teknik värmer människor och föremål direkt utan att först värma upp luften. Den ser till att luften inte blir torr och sparar dessutom energi. På hemmy.se säljer vi både en svart och en vit variant för att du ska kunna välja den som ser snyggast ut på din uteplats. Opranic är kända för att tillverka infravärmare av hög kvalitet och vi har även modellen ECO23R som tidigare vunnit bäst i test.

Förläng sommaren

Varmare temperaturer är precis runt hörnet nu när vi är inne i maj, men svenska somrar medför alltid några dagar med regn och rusk. Med en terrasvärmare får du en skön värme på din uteplats så att du slipper ta med tröjor eller filtar ut för att undvika att frysa. Då går det alldeles utmärkt att varje dag äta middag utomhus och umgås långt in på kvällen. Bortsett från när det är värmeböljor brukar det bli svalt på kvällen även om det har varit soligt och behagligt under dagen. Oavsett om du väljer en infravärmare eller en gasolkamin kommer du kunna tjuvstarta sommaren redan nu och förlänga den långt in på hösten för att maximera tiden utomhus. Infravärmare är också bra för att värma upp utrymmen såsom garage och källare.

Vårt sortiment med infravärmare är varierat för att du ska kunna hitta just den modell som passar dig. Du kan välja mellan infravärmare som står direkt på golvet, sitter på höga stativ, hängs från taket eller monteras direkt i taket eller på en vägg. Det är lätt att hitta en modell som passar din uteplats eller utrymmet där du har placerat dina utemöbler. Vi rekommenderar även att du håller utkik efter funktioner och egenskaper såsom lång brinntid, flera värmenivåer och tillhörande fjärrkontroll för att justera temperaturen.