Hemmy storsatsar på utemöbler

Hemmy storsatsar på utemöbler

Sommaren är på väg med stormsteg och vi vill att du ska få njuta själv, med familjen och med släkt och vänner på framtida middagsbjudningar. I år har vi utökat sortimentet av utemöbler och nya produkter kommer varje vecka hela våren. Hos oss hittar du loungeset, matgrupper, hängmattor, hammockar, solsängar och mycket mer!

För att du verkligen ska hitta de perfekta utemöblerna som matchar din balkong, altan eller uteplats har vi även hittat flera nya leverantörer. Nu kan du välja mellan produkter från bland annat Brafab, Hillerstorp, Venture Design, Martinsen med flera! Här får du hela spannet, från enkla fynd till lyxiga designlösningar. Som vanligt, till ett riktigt bra pris.

Vårt trädgårdssortiment har också vuxit så du hittar även grillar, utekök och utespa för att du ska kunna njuta av sommaren på bästa möjliga sätt! Smidiga betalningslösningar och leveranser gör det enkelt att handla allt du vill ha på hemmy.se. Trevlig sommar!