Hemmy vinner Årets E-handlare 2020

Hemmy vinner Årets E-handlare 2020

Vi vann! Hemmy är Årets E-handlare i kategorin vitvaror för tredje året i rad på Pricerunner! Juryns motivering: "Hemmy har en användarvänlig hemsida som är lättnavigerad, enkel att beställa från och som erbjuder flera alternativ för betalning och leverans. Det i kombination med hjälpsam kundservice som är enkel att komma i kontakt med och snabb leverans, som är gratis och helt klimatkompenserad, gör att de utses till årets e-handlare i kategorin Vitvaror."

Stort tack till alla kunder som betygsatt oss och röstat på oss i tävlingen. Vi skulle inte vara något utan er. Nu är vi ordentligt peppade inför hösten för att då kunna ge ännu bättre service, fortsätta erbjuda leveranser som passar livspusslet och ännu smidigare butiksupplevelse.