​Nyhet på Hemmy - Framtidens uppkopplade brevlåda

​Nyhet på Hemmy - Framtidens uppkopplade brevlåda

Är du på jakt efter en ny brevlåda är det en möjlighet att ta ett ordentligt kliv in i framtiden. Berglund kan idag erbjuda Smarta paketpostlådor som styrs med hjälp av din mobil. Din brevlåda blir även något mer än en brevlåda. Låt den bli din central för utlåning eller återlämning av saker när du inte är hemma. Postlådan rymmer paket upp till 31 x 47 x 26 cm!

Med Smart Control låser du enkelt upp din postlåda med mobilen och slipper allt med krångliga nycklar. Via appen delar du ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Perfekt när grannen ska tömma brevlådan på din semester.

Brevlådorna är förberedda för Qlocx leveranstjänst Home Delivery som möjliggör att du kan ta emot större paket direkt i din postlåda dygnet runt, enkelt och bekvämt. Det ger dig större flexibilitet och frihet i din vardag.

Berglund lägger stor vikt vid att du ska kunna känna dig trygg och säker med din postlåda. Med en förstärkt dörr och Qlocx högkrypterade digitala lås är din post i säkert förvar.

På Hemmy hittar du Berglunds brevlådor och massor av andra brevlådor för alla plånböcker och smaker.