Nyhet på Hemmy - Vinkylskåp från GRAM

Nyhet på Hemmy - Vinkylskåp från GRAM

Är du på jakt efter en riktigt diamant i köket och som tar hand om ditt vin på ett fantastiskt sätt? Då måste du se de nya vinkylskåpen från GRAM.

De eleganta hyllorna i naturträ ger vinkylarna en elegant stil och säkrar en perfekt förvaring av ditt vin, då en trähylla också dämpar eventuella subtila vibrationer, exempelvis från motortrafik om du bor inne i stan.

Med flera temperaturzoner har du möjlighet att förvara flera typer av vin i rätt temperatur. T.ex. rött vin i en zon och vitt vin i en annan. Elektronisk temperaturkontroll säkrar en stabil förvaringstemperatur för ditt vin. Den invändiga LED-belysningen ger ett bra ljus utan att påverka temperaturen i skåpet.

Glasdörren är skyddad mot UV-strålar och säkrar därmed att sol- och dagsljus inte kommer in i skåpet, vilket kan förändra vinets smak.

Förvarar du viner med kork är det viktigt att dålig lukt inte kan tränga in genom korken. Ett aktivt kolfilter rengör luften i vinkylen och skyddar därmed vinet effektivt.

Du hittar vinkylskåp från Gram och fler leverantörer på Hemmy.se