​Smegs nya produktkategori på Hemmy.se

​Smegs nya produktkategori på Hemmy.se

Smeg är känd för sin exklusiva retrostil med vitvaror och småelprodukter som sticker ut i köket. Under åren har de lanserat mängder av spännande designsamarbeten med exempelvis Dolce Gabbana. Nyligen annonserade Smeg att de lanserar en ny produktkategori på den nordiska marknaden. Den nya kategorin är en kollektion köksredskap med samma exklusiva design och kvalitet som Smegs övriga produkter.

Detta säger Smeg själva:

Att laga mat ska vara en fröjd! Denna kollektion av stekpannor och kokkärl designade av Smeg, riktar sig till personer med passion för matlagning utöver det vanliga.

Produkterna tar plats intill över 700 andra unika och spännande produkter på hemmy.se. Läs mer om produkterna hos Smeg eller på hemmy.se. Dags att skriva upp ett par saker på önskelistan till jul.