Katarina Pietrzak - Från utbildning till livslångt lärande

Katarina Pietrzak - Från utbildning till livslångt lärande

Katarina Pietrzak är forskare och senior projektledare i frågor om Livslångt lärande på RISE enhet med samma namn och jobbar med att utveckla och utforska metoder, motivation, processer och mindset kring lärande som grunden för allt. För vilka vi är och utvecklas som människor, för hur vi på våra arbetsplatser bidrar till innovation, utveckling och resultat och hur vi kan hjälpas åt att designa ett bättre samhälle.

Mycket handlar om allt som vuxenlivet idag kräver av oss i form av kontinuerligt lärande, och på Learning Conference pratar Katarina om det livslånga lärandet och kopplingen mellan skola och arbetsliv, mellan bildning och kompetensförsörjning och mellan det formella och informella lärandet. Katarina leder också podden Livslångt som kommer att livesända från konferensen.