Så får du din matlagning att nå nya höjder

Förutom ett brinnande intresse för att laga mat så är såklart bra köksutrustning och riktigt bra råvaror ett absolut måste. Färska örter, kryddor och såser kan också få en rätt att gå från att vara väldigt bra till helt fantastiskt god.

Riktigt bra kryddor i snygga presentboxar kan man exempelvis köpa från Newbodys varumärke Spicy Dream. Här finns massor av olika kryddor att välja mellan, anpassade till rätterna du vill laga. Då Spicy Dream vanligen återförsäljs av skolklasser eller lag inom föreningsidrotten så går också pengarna till ett bra ändamål.

Att dessa läckra kryddblandningar även kommer i en trevlig förpackning gör också att de passar helt perfekt som en fin present till någon som älskar att laga god mat.

Smakstarka varumärken som ger klirr i kassan

För skolklassen eller föreningen som vill börja tjäna pengar genom att sälja varumärket Spicy Dream eller kanske Newbodys andra varumärke Newbody så är detta alltid enkelt och välbehövligt. Att få göra den där så länge eftertraktade klassresan till Stockholm eller träningslägret på Gran Canaria är något som lättsålda produkter från Newbody också hjälper till med.

Förutom såser, marinader och heta kryddblandningar som får våra smaklökar att slå dubbelvolter så har Newbody även en kollektion med snygga, funktionella och otroligt bra basplagg som säljs under varumärket Newbody. Att kläderna passar lika bra för ung som för äldre, för båda könen och för allas plånböcker, är ytterligare en anledning till att kläderna har blivit så otroligt populära.

Redan 1987 så startade svenskägda Newbody Family sin klädkollektion och de har sedan dess varit "still going strong". Att ha snygga och sköna kläder för träning och aktivitet är något som gör att aktiviteten blir roligare och att vi känner oss bekväma, något man alltid gör oavsett vilket eller vilka plagg man väljer ur kollektionen.

Skolklasser och föreningar har utöver varumärkena Spicy Dream och Newbodys klädkollektion även möjligheten att tjäna pengar genom att sälja företagets tredje varumärke, Home Seremonies.

Vackra stearinljus, tvålar, handcrème, doftljus och servetter är vad som ingår i varumärket Home Seremonies. Alla produkter är designade och tillverkade i Sverige och ser till att skapa en riktigt varm och mysig känsla i varje hem. Även Home Seremonies är snyggt förpackade vilket gör att de är perfekta som en gåva till sig själv eller till någon annan.