SOLPANELER SOM LEVERERAR UPP TILL 54 % MER SOLEL

Hi-Q Energy Group AB har fått ett energipatent som slår allt på solpanels och solcellsmarknaden idag 2020. Med en helt unik teknik kan vi idag göra solpaneler mycket el-effektivare. Med en fabrik i Tyskland som tillverka 80 000 enheter per år får Sverige och Norden sitt behov tillfredsställt. Där villor, industri och bostadsfastigheter inte får plats med så mycket paneler som det önskat får det ut ytligare 54 % på samma yta. Solpanelerna är av högsta kvalité och leverans idag är 4 till 6 veckor. Kostnaden panelerna är satt till marknadspriser. En annan fördel är att det går att skotta bort snö utan att dessa solpaneler går sönder, det tål stenar som slängs på glasytan utan att gå sönder, bra för förskolor och skolor där barn slänger upp stenar och andra föremål på taket. Maila: info@hiqenergy.se eller ring Chris H. tel. 070-746 47 77.

Vi arbetar med små och stora fastighetsägare som bostadsrättsföreningar, privatägda fastigheter. Vi hjälper fastighetsägare att spara pengar men även öka deras fastighetsvärde. Fastighetsägare får koll på sina byggnader och fastigheter på ett enkelt sätt. Områden är: Ventilation med återvinning, bergvärme, solpaneler, laddningsstolpar, LED, Styr, Vattenspar, vattensäkerhet. Bygga på hus, förädla mark. Förstudier.