HiNation Nyhetsbrev - April 2011

Strax innan april övergår i maj kommer här en extra kort uppdatering från oss på HiNation:

• Alla förbeställningar utskickade - De sista paketen skickades ut igår, så alla ni som förbokat ska ha fått era leveranser senast mån-tis nästa vecka. Tack vare det stora intresset är den senaste leveransen av HiLights redan slutsålda, och nu ekar det tomt på lagret igen! Nästa leverans kommer förhoppningsvis in under juli-augusti, boka här om du vill vara säker på att få ett exemplar. Om du vill boka 5 eller fler, hör av dig direkt till Fitz (fitzkhoon.liang@hination.se) för att få volymrabatt!
  • HiNation HiLight tillgänlig i Japan! Vår samarbetspartner Wisecom presenterar nu HiLight på sin hemsida i Japan - vi väntar med spänning på responsen!
  • Ska du ut på Äventyr? Vi kommer i nästa nummer av tidningen Äventyr att utlysa en tävling för läsarna: de som skickar in sina bästa motiveringar till varför de behöver en HiLight under sitt kommande sommaräventyr får möjlighet att göra just det – låna ett exemplar. Självklart ska även att du som läser vårt nyhetsbrev får chansen att vara med i tävlingen! Skicka ett mail med ditt namn, mailadress och en motivering till tavling@hination.se senast 24 juni, vinnarna meddelas veckan efter.

Med solsken i blick,

Linda Krondahl

VD HiNation AB

PS1. Om du känner någon som borde få HiNations nyhetsbrev (eller du inte längre vill få det), svara på detta mail eller ett skicka meddelande via formuläret på vår hemsida! DS1.

Linda Krondahl

linda.krondahl@hination.se

+46 (0)707-94 92 80

Isafjordsg. 39B, 164 40 Kista