Hogia lanserar reseräkningstjänst för First Card

Hogias kunder med Nordeas First Card erbjuds att göra sina reseräkningar helt elektroniskt.

– Nu kan våra First Card-kunder hantera sina reseräkningar effektivare, säkrare och mer miljövänligt, något som de allra flesta strävar efter i dag. Hogia är en av de främsta aktörerna inom HR- och ekonomisystem och vi ser fram emot att tillsammans kunna erbjuda våra kunder den här tjänsten, säger Katarina Rossberg, partneransvarig på Nordea.

­Med Hogia Credit Card Service försvinner pappersarbetet kring reseräkningarna helt. Hogias unika molntjänst har funnits i ett par år, men har tills i dag enbart varit tillgänglig för SEB:s Eurocardkunder.

– Vi vill att alla våra kunder i framtiden ska kunna ta del av vår reseräkningstjänst, oavsett typ av företagskort. Nu tar vi ett steg till i den riktningen, säger Thor Johnsson, partneransvarig på Hogia Business Products.

Hogias reseräkningstjänst är en del av Hogia Hållbar IT. Det innebär att Hogia hela tiden jobbar med att ta fram nya lösningar som ska hjälpa företag att kunna arbeta mer effektivt, långsiktigt och hållbart.

För mer information kontakta:
Thor Johnsson, partneransvarig, Hogia Business Products
tel: 0303-688 91, e-post: thor.johnsson@hogia.se