Holiday Club Åre anlitar Niclas Cronemyr som Partner Meetings & Events

Holiday Club Åre anlitar Niclas Cronemyr som Partner Meetings & Events

Holiday Club Åre är glada att meddela att Niclas Cronemyr har anslutit sig till företaget som Partner Meetings & Events. Niclas har en gedigen bakgrund inom mötes- och evenemangsbranschen och har arbetat med att producera, planera och genomföra evenemang från både hotell- som byråsidan. Bland annat som delägare på den prisbelönta byrån Imagine. Han kommer att vara en värdefull tillgång för företaget i att fortsätta positioneringen som en flexibel och spännande fullservice leverantör och arena för möten och evenemang i Åre.

- Vi är glada över möjligheten att få arbeta med Niclas och vi är övertygade om att hans omfattande erfarenhet och branschinsikt kommer att bidra till vår utveckling i att möta kundernas krav och önskemål inom olika företagsevenemang och events, säger Satu Andersson, VD Holiday Club Åre.

Holiday Club Åre har ambitiösa planer för att utveckla sin mötes- och evenemangsverksamhet och samarbetet med Niclas Cronemyr är en viktig faktor i dessa planer.

- Jag ser fram emot att arbeta med teamet på Holiday Club Åre, fjällens äventyrshotell. Tillsammans skall vi fortsätta leverera kundvärden och mitt mål är att dom alltid ska vara minnesvärda och unika, säger Niclas Cronemyr.

Fakta om Holiday Club Arena

• Total yta 1485 kvm och en takhöjd på 8-13m
  • Rymmer upp till 3000 personer
  • Har varit värd för ministermöten, sportevenemang, festivaler och otaliga företagsevent

Kontakt för Möten & Evenemang

Customer Services, conference@holidayclub.se, 0647-120 65
Niclas Cronemyr, niclas.cronemyr@holidayclub.se, 070-719 7274

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.