Liket säljer tusenfalt!

Quality Hotel Selma Lagerlöf har redan innan midsommar sålt ca 1 500 biljetter till höstens storsatsning "Liket som visste för mycket"!

"Vi har alltid haft ambitionen att vara en levande mötesplats, ett hotell där man kan både utvecklas, träffas och underhållas. Satsningen på att än en gång erbjuda våra gäster teater under årets något sämre helger har tydligt visat sig vara rätt" säger Björn Johannessen, försäljningsansvarig på hotellet.

Succén sammanfattar han så här:

"Jag tror att det beror mycket på kombinationen av de välkända skådespelarna, såsom Lasse Brandeby, Johannes Brost och Linus Wahlgren och det faktum att vi erbjuder en totalupplevelse. Vi har tydligt sett att våra gäster uppskattar att kunna få glömma vardagens alla bestyr för en stund. Att få äta en god middag, skratta tills tårarna rinner och sedan få övernatta på ett mysigt hotell är en chans att sätta guldkant på en annars stressig & kravfylld vardag".

En annan faktor som är viktig är att hotellet i år tillsammans med sin partner Dröse & Norberg haft mycket mer tid på sig!

"Förra årets uppsättning var något av det bästa och trevligaste vi gjort, en formidabel succé! Våra skådespelare med Johannes & Lasse i spetsen tyckte att åka till Sunne var som att åka hem" säger Anna Norberg, VD på Dröse & Norberg Nöjen AB om förra årets teater.

Detta är också något som Björn Johannessen tror att gästerna tydligt märker.

"Självklart så känner publiken av den energi & glädje som skådespelarna har då de spelar hos oss. Vi sätter ett stort värde på att ta hand om all vår personal, under hösten räknar vi skådespelarna dit och detta tror vi bidrar till deras känsla av "att komma hem" "

• Teater

• teater i värmland
  • hotell i värmland
  • hotell i sunne
  • quality hotel selma lagerlöf
  • liket som visste för mycket
  • teater
  • restaurang
  • möten
  • konferens
  • hotell

• Värmland

Quality Hotel Selma Lagerlöf - Glädje, Kultur, Upplevelser och Kunskap!

Quality Hotel Selma Lagerlöf har en konferenskapacitet för 500 personer i den största lokalen, 156 ljusa och trevliga rum, varav 10 unikt inredda sviter med inspiration av personligheter som ex Winston Churchill och Strindberg. Hotellet har ritats och byggts för att vara en effektiv och fungerande mötesmiljö. Konferenslokalerna ligger skilda från hotellets övriga verksamhet för att ge lugn och ro.

Björn Johannessen

Presskontakt Försäljningsansvarig/Sales Manager Sälj & marknadsföring 0565-688818