Elite Hotels till Tylösand.

Den 28:e april 2011 bjuder Hotel Tylösand in till en fullspäckad seminariedag i framtidens tecken. Föreläsningar från bland andra; SEB´s VD och koncernchef Annika Falkengren, som kommer att tala om framtidsutsikter på en förändrad bankmarknad. Bicky Chakraborty, VD och grundare av Elite Hotels of Sweden och The Bishop´s Arms, talar om att skapa Sveriges största privatägda hotellkedja. Jan Carlzon, före detta koncernchef för SAS och riskkapitalist kommer att tala om en ny dröm för Sverige.

Moderator för evenemanget är SVT:s sportprofil och kommentator, Staffan Lindeborg. Vidare kommer 35 företag, både kommunala och privata att ställa ut. Föreläsningarna, men också möjligheten att ta del av utställningar, knyta kontakter eller bara mingla runt och ha trevligt i en exklusiv miljö på Sveriges mest kända hotell gör detta till en tämligen unik tillställning.

”Vi vill påstå att det är få förunnat att kunna erbjuda föreläsare av den här digniteten på samma dag och förväntningarna är också mycket höga. Det är en fantastisk möjlighet, dels för privatpersoner men också för företagare att knyta kontakter och ha en riktigt givande dag” fortsätter Fredrik Solheim.

Hotel Tylösand ägs av Björn Nordstrand och Per Gessle och är idag ett av Sveriges mest kända hotell. Med 225 rum, 30 konferenslokaler, stort spa med den fantastiska miljön precis vid havet, är få ställen mer rogivande eller inspirerande. Med andra ord är Hotel Tylösand ett perfekt ställe för dig att möta framtiden på.

Välkommen!

FAKTARUTA

Se vårt seminarieprogram och boka biljett på www.tylosand.se/framtidsforum

Samtliga föreläsningar inkl. lunch & fika 595 kr/person exkl. moms.

Vill du medverka som utställare, kontakta oss på: framtid@tylosand.se

Frågor besvaras av: Fredrik Solheim, Försäljningschef, Hotel Tylösand, 035-305 07