Kärlek och Spänning på Hotell Kristina

Vårens spännande event rullar igång på Hotell Kristina

På Hotell Kristina i Sigtuna arrangeras allt från evenemang med mat, dryck och underhållning i kombination till underbara middagsupplevelser. Våren 2020 bjuder verkligen på allt man kan önska!

De tre större dragplåstren under våren är Alla Hjärtans Dag med en 7-rätters kärleksmiddag, glamorös James Bond-premiär och Grillkväll på gården med live musik framåt sommaren.

När nya James Bond-filmen "No Time To Die" har Sverige-premiär den 3 april, samarbetar hotellet med Sigtunas biograf Gröna Ladan och erbjuder ett exklusivt evenemang med champagnemingel, filmpremiär och en glamorös helkväll uppe på Kristina.

Extra mycket skön Kärlek strömmar in på Kristina den 14 februari. Då kan du passa på att fira Alla Hjärtans dag med en middag för dig och de du älskar allra mest. Bubbelmingel startar kvällen och sen serveras en lättsamt lyxig 7-rätters middag med smårätter à la Kristina.

Hotellet kommer även ha flera After Works, Fira in skollovet med den årliga lunchen med jordgubbar och glass, Grilla på gården när tillfälle ges och hänga på det som händer och sker i Sigtuna.

För boende i kommunen och mer långväga gäster, finns möjlighet att bo över och äta middagar i samband med exempelvis Sigtuna Litteraturfestival, mässan Trädgård och Uteliv i Steninge och Wenngarns Medeltidsdagar.