Hotell Kristina söker extrapersonal till Hotellstäd

Hotell Kristina söker extrapersonal till Hotellstäd.

Vi söker personal till vårt team på hotellstäd. Du får arbeta tillsammans med ett glatt gäng som hjälps åt och stärker varandra i det dagliga arbetet.

Krav: Erfarenhet av Hotellstäd. Svenska språket.
Omfattning: Extra. Vardag samt helg. Arbetstid förlagd tidiga morgnar från cirka kl. 06.
Tillträde: Omgående. Skicka ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande.

Maila CV och Personligt brev till info@hotellkristina.se
Vid frågor om tjänsten, kontakta Helena Paananen på 08-592 580 00

• Stockholm

Familjeägda Hotell Kristina ligger i naturmiljö med lätthet för sammanstrålning, endast femton minuter från Arlanda, i Sigtuna stad.

Utsikten över Mälaren är magnifik och anläggningen är härligt inredd med mycket färg, form och designade möbler,  att inspireras av. De unika funkisbyggnaderna från 30-talet, bär på många minnen från tiden som den anrika internatskolan Sigtunaskolan och är idag renoverat till en modern plats för effektiva, hållbara möten och konferenser, under namnet Hotell Kristina.

Det finns 62 hotellrum och 13 flexibla möteslokaler med plats för 2-126 personer. Hotell Kristina är SVANEN-certifierat och har dubbla KRAV-märken, vilket innebär att minst 50% av allt du äter och dricker här är KRAV-märkt eller ekologiskt. Ledorden som driver och motiverar företaget är Spänst, Kultur och Hållbarhet.