Anders Svensson utsedd till Influencer of the Year 2014

Anders Svensson utsedd till Influencer of the Year 2014

Under veckan sammanträdde ledande befattningshavare inom fastighetsbranschen vid evenemanget ”StartegiTorget Bygg & Fastighet”. På evenemanget utsågs år 2014 års ”Influencer of the year”, ett pris till vilket beslutsfattare inom branschen nominerat personer som de ser som visionärer, pionjärer och/eller starkt har influerat sin organisation samt branschen på ett positivt sätt.

Det fem nominerade kandidaterna var;

● Anders Svensson, VD, HSB Stockholm
● Ingalill Berglund, VD, Atrium Ljungberg
● Jan Odelstam, VD, Skanska Kommersiell Utveckling Norden
● Leif Linde, VD, Riksbyggen Ekonomisk Förening
● Per-Ingemar Persson, VD, Veidekke Sverige AB

Med ca 110 beslutsfattare inom bygg och fastighetsbranschen på plats utsågs vinnaren för Influencer of the Year 2014 - Anders Svensson, VD, HSB Stockholm.

-  Jag känner mig mycket glad personligen och stolt över att HSBs ansträngningar att skapa det goda boendet uppskattas i branschen, kommenterar Anders Svensson.