Lyckad visningshelg

Lyckad visningshelg

Gråsejen (nere till vänster), sett från öster, med utsikt upp mot Dragörkajen och Ön.

I helgen hölls årets sista rikstäckande visningshelg. För oss på HSB Malmö innebar det lägenhetsvisningar i Draken och Akvamarinen samt ett öppet hus på Limhamnsgårdens Allé 28 (också det i Akvamarinen), allt under ett par timmar på söndagseftermiddagen.

Eftersom visningshelgen även var ett avstamp för försäljningen av brf Gråsejens första etapp om 43 bostadsrätter låg ett visst fokus på detta. Det var påtagligt intresserade och pålästa intressenter som besökte det öppna huset, och flera skarpa lägenhetsval för Gråsejen tecknades.

Men vem kan klandra dem? Att få möjligheten att bo med utsikt över både Öresundsbron och småbåtshamnen får även en så pass inbiten Lundabo som undertecknad att överväga en flytt.

Alla intresserade uppmanas att snarast gå in på www.grasejen.se. Där kan man lämna in intresseanmälan samt se priser och ytterligare information.

/Mia