HSB är med när Boplats presenterar tusentals nya bostäder i Göteborgsregionen

Nu på lördag kan du träffa HSB och 16 andra byggföretag som informerar om nya bostäder på gång i och kring Göteborg. Klockan 11 på lördag den 19 oktober öppnar dörrarna för Bonytt 2013 i Älvrummet. Den som kommer till Älvrummet på lördag får träffa byggföretagens representanter, ta del av deras byggplaner och får chansen att anmäla intresse för nya bostäder direkt på plats. Du kommer bland annat hitta hyresrätter i områden som Torslanda, Majorna, och Munkebäck Göteborg, samt i kranskommunerna Kungälv, Borås, Härryda, Ale och Alingsås. Vidare hittar du ett stort utbud av bostadsrätter, äganderätter, villor och radhus runt hela staden och i 12 närliggande kommuner. Mässan samordnas av Boplats Göteborg och äger rum i Älvrummet, på Kanaltorget, utanför Göteborgsoperan.

De utställande bolagen är Alebyggen, Aspelin Ramm, Bo Klok, Bostadsbolaget, Derome, Egnahemsbolaget, Förbo, HSB Göteborg, JM, NCC, PEAB, Riksbyggen, Skanska Nya Hem, Tornet, Trollängen, Wallenstam, och Veidekke.

Alla är välkomna!
Lördag 19 oktober, kl. 11-14