HSB lockar med lyxig weekend i Tuve

HSB lockar med lyxig weekend i Tuve

Flytta in i en sprillans ny lägenhet för en helg. Provbo med någon du tycker om och överraska denne med en ljuvlig middag för två. Nu öppnar HSB upp dörrarna till nyproducerade lägenheter över hela Sverige.
- Vi har valt Tuve som vinstplats i årets tävling. Vi vill ge göteborgarna en ärlig chans att få känna på hur det faktiskt är att bo på vackra Hisingen alldeles intill gröna Hisingsparken. Hur det kan vara att få äta en mysig höstfrukost på balkongen, insvept i varma filtar, med en storslagen utsikt över hela Tuve och naturen runtomkring, säger Marika Ogrelius, marknadschef på HSB Göteborg.

Förutom total avkoppling och middag för två kommer dessutom någon form av trevlig överraskning att levereras vid dörren.
- Förra året fick vinnarna besök av en massör till kaffet, vilket blev mycket uppskattat. Denna gång lovar jag att det blir en minst lika trevlig happening, men jag säger inte vad som väntar vinnarna… Det får bli en hemlighet, säger Marika Ogrelius.

Under några veckor framöver kan alla som vill aspirera på att få provbo i Vitsippan. Det gör man enklast genom att gå in på facebook.com/HSBiSverige och tävlingen pågår här fram till och med den 7 oktober.

Mer om HSB brf Vitsippan
Med allt från små ettor med alkov och balkong till rymliga fyror blir det enkelt att hitta ett boende som passar. Här i Tuve bor du med Hisingsparken runt knuten.
Pris från 897 000 kr
Avgift från 2 419 kr/mån