Lena Hallbäck-Olofsson firar 35 år med Hudoteket

2016 firar Lena Hallbäck-Olofsson att det var 35 år sedan hon tog över Hudoteket i Jönköping. Det började med en liten salong på 47 kvadratmeter som sedan vuxit sig större och idag är hela 600 kvadratmeter stor. Verksamheten har även utökats med en salong i Värnamo. Lena har utöver detta varit en pionjär inom e-handel, då hon var först att sälja skönhet på nätet i slutet på 90-talet. Detta firas med ett öppet hus 29 april med kända föreläsare.

Öppet hus 29 april

Först ut bland festligheterna är ett Öppet hus den 29 april 10-18 på Hudoteket i Jönköping dit alla är välkomna. Det kommer erbjudas prova-på-behandlingar på SPA-avdelningen och representanter från många av Hudotekets varumärken kommer finnas på plats. På frisöravdelningen kan man denna dag få styling och föning och i butiken står makeupartister för att erbjuda dig en snygg makeup.

Dessutom kommer det att hållas kostnadsfria föreläsningar med några riktiga toppnamn i skönhetsbranschen: Maybritt Krewald, Mette Picaut från M Picaut, Christopher Genberg från ESSE Probiotic Skincare samt Graziella Gallelli Ronlan från Transderma Skincare.

Firandet kommer även pågå på Hudoteket i Värnamo samt i Webhopen där det kommer finnas fina erbjudanden hela dagen.

Läs mer om eventet och föreläsningarna här.

Läs om Lenas resa med Hudoteket här.

Du kan även hitta mer information via det relaterade materialet nedan.

Vid frågor, tveka inte att kontakta oss.