Hultafors Group lanserar MyCrowdCraft

Hultafors Group lanserar MyCrowdCraft

Hultafors Group har lanserat en ny digital community – MyCrowdCraft – och tar därmed ytterligare ett steg i företagets arbete med att hjälpa hantverkare få ut det mesta och bästa av sin arbetsdag.

“Allt vi gör, gör vi för att skapa en bättre dag för alla hantverkare”, säger Hultafors Groups marknadschef Anne Nilsson. “Vi har redan ett nära samarbete med våra användare och partners, som ständigt hjälper oss att utveckla våra tjänster och produkter. Med lanseringen av den digitala plattformen MyCrowdCraft tar vi samarbetet online, genom att bjuda in hantverkare att dela sina idéer om hur vi kan göra deras arbetsdag ännu bättre.“

Det nya online-verktyget gör det enkelt för hantverkare att lägga upp sina tankar och idéer om allt som rör deras vardag. Varje månad belönas månadens bästa idé med produkter från Hultafors Group.

“MyCrowdCraft är främst en plattform för en fördjupad dialog mellan Hultafors Group och hantverkare över hela världen. Huvudsyftet är att hjälpa hantverkare att ligga i framkant varje dag och vara stolta över sitt arbete”,säger Anne Nilsson. “Inläggen och diskussionerna kan kretsa kring allt från hur man ska träna för att hålla sig frisk till produktförbättringar och hur vi kan utöka våra tjänster för att bättre stödja våra användare.”

MyCrowdCraft lanserades 1 oktober.
Dela dina kreativa idéer på www.mycrowdcraft.com!

För mer information, var vänlig kontakta:
Anne Nilsson, Marknadschef
E-mail: anne.nilsson@hultaforsgroup.com

Joakim Hedelin, Director New Business
E-mail: joakim.hedelin@hultaforsgroup.com

Hultafors Group består av varumärkena Snickers Workwear, Wibe Ladders Hultafors och Fein. Tillsammans bildar de en unik produktfamilj för hantverkare som vill ha produkter de kan lita på. Hultafors Group har 650 anställda och försäljning på över 40 marknader över hela världen. www.hultaforsgoup.com.