Bara ett av tio företag har klar vision om sin framtid - Human IT lanserar "X Team" & bjuder på nulägesanalys

Bara ett av tio företag har en tydlig bild av var de kommer att vara om fem år. Endast hälften av dem kommer att lyckas. Därför lanserar Human IT "X Team" & bjuder på en kostnadsfri analys (länk nedan).

"X Team" är en grupp bestående av flera av Sveriges vassaste och mest erfarna ledare där var och en har gjort enorma avtramp i styrelserum hos våra största företag. En verktygs- & godislåda med alla kompetenser som någonsin kan behövas för att genomföra transformations-, innovations- eller effektiviseringsprojekt.

"Mitt team är superhjältar som jag likt Marvels Professor Xavier sammankallar till ett enligt projektbehov skräddarsytt team som kan genomföra ett arbete som annars aldrig skulle gå att genomföra hos gemene företag. Vi har vår gemensamma metodik och har genom Human IT tillgång till alla resurser som kan tänkas behövas i varje steg."
/Fredrik Strandlund

Gruppen leds av Fredrik Strandlund, en IT-ledare med 25+ års erfarenhet från både tjänsteleverantörer och strategiska kunder, inom Go-to-Market, affärsutveckling, produkt- & tjänsteutveckling samt drift. Han har byggt framgångsrika företag och högpresterande team på starkt konkurrensutsatta marknader, både lokalt och globalt. Fredrik kombinerar friktionsfritt affärer, teknik och människor för att göra strategin till verklighet.

Gratis analys
För att visa vilken nytta X Team kan göra erbjuder vi en kostnadsfri genomlysning av er organisation där resultatet blir ert, och genomförandet står vi såklart gärna till tjänst med om ni vill. Det enda du behöver göra är att delta i ett superspännande frukostseminarium där du förutom att träffa många av medlemmarna i X Team kan registrera dig för en halvdags analys [länk].

Att arbeta med X Team ger dig bl.a.:

• Tillgång till flera av Sveriges mest erfarna och framstående ledare från olika branscher och styrelser.
  • Skräddarsydda rådgivningstjänster som anpassas efter varje kunds specifika behov och utmaningar.
  • En holistisk strategi som integrerar ledningens bästa praxis, affärsmodeller och innovativa metoder för att maximera framgång.

För mer information om X Team och hur du kan bli en del av detta banbrytande initiativ, vänligen besök vår hemsida [länk].

Carl Johan Bernadotte, VD Human IT
"Genom att lansera X Team fortsätter Human IT sitt engagemang för att hjälpa företag att uppnå sina mål genom att tillhandahålla unika och innovativa lösningar. Man drar nytta av expertisen hos erfarna ledare från olika branscher, och på så vis stärker Human IT sin strategi för att vara en pålitlig och framstående partner för företag som strävar efter framgång."

Om Human IT: