Human IT är "Most transformative IT consultancy 2023"

Human IT är "Most transformative IT consultancy 2023"

Human IT vinner titeln "Most transformative IT consultancy 2023" i Scandinavian Business Awards. Det är vi naturligtvis mycket glada och stolta över!

För tredje året i rad uppmärksammar Scandinavian Business Awards-programmet innovation och excellens hos företag i Norge, Sverige och Danmark, som fortsätter att visa styrka trots de utmaningar branschen har mött de senaste åren.

EU Business News är omutliga när det gäller utmärkelser och vinnare. Var och en av vinnarna och deras kunder kan vara säkra på att deras framgång är förtjänt. Företagens prestationer under de senaste 12 månaderna utvärderas grundligt för att säkerställa att endast de mest förtjänta parterna går därifrån med en av våra prestigefyllda utmärkelser.

Laura O'Carroll, utnämningskoordinator, kommenterar vinnarna:

"Jag är glad över att kunna gratulera de enastående organisationer som uppmärksammats i programmet i år. Vi är glada över att återigen visa upp de bästa skandinaviska företagen och önskar våra vinnare lycka till under de kommande åren!"

Som IT borde vara;
mer humant
helt enkelt

Carl Johan Bernadotte

Presskontakt VD & Sales Director 076-307 27 75
Mattias Dahl

Presskontakt Head of Talent Acquisition
Stefan Fältén

Presskontakt COO

Tillsammans skapar vi framtiden

Human IT är ute efter något så enkelt och försiktigt som att ta avstamp i dagens IT-bransch och förändra den tillsammans med dig. Att erbjuda en verksamhet baserad på ambition, kompetens, förståelse och omtanke. Till varandra, men även mot våra kunder, användare och medmänniskor.

Human IT
Vasagatan 10