HUSAB utför renovering åt Ikano Bostad i Danderyd

HUSAB har tecknat totalentreprenadkontrakt med Ikano Bostad om att utföra och renovering av Kv Kraftledningen 5 samt Vildapeln 1 och 2 på Slånbärsvägen 1-3 och 2-14 i Danderyd. Totalt kommer 117 lägenheter fördelat på tre fastigheter att renoveras. Fastigheterna uppfördes 1960.

Husab Byggnads AB Stockholm                                                                               20 juni 2019

Johan Sjölander
VD

För vidare information vänligen kontakta Johan Sjölander på johan.sjolander@husab.se

Ytterligare information om bolaget finns på www.husab.se

• Stockholm

Yrkesstoltheten från tre generationers byggmästartradition har lagt grunden till vår verksamhet. Därför sätter vi på Husab en heder i att stå för det vi säger och vara stolta för det vi gör. Det är vår drivkraft, och vårt sätt att bygga långsiktiga affärer.

Byggprocesser kan vara komplicerade och komplexa. Mycket kan gå fel och problem kan uppstå under processens gång. Därför fäster vi stor vikt vid goda relationer. När vi arbetar tillsammans med våra uppdragsgivare kan vi räta ut frågetecken och lösa utmaningar längs vägen. Det leder till smidiga och raka processer, utan överraskningar. Och ett resultat vi alla kan vara stolta över.

Tack vare att vi erbjuder projektering, entreprenad och förvaltning under samma tak kan vi finnas med genom hela byggprocessen, men även efter.

Våra uppdragsgivare och samarbetspartners är fastighetsbolag, bostadsrättsföreningar och kommuner. Utöver det utvecklar och bygger vi även projekt i egen regi.