Vi på I am Home ska bidraga till ökat värde i våra kunders affärer och till högre livskvalitet åt de boende i våra utvecklingsprojekt

Blogginlägg -

Förra veckan samlades vi på I am Home för att diskutera våra arbetsmetoder och värdegrund. Med fokus på ständiga förbättringar och utveckling så ska vi initiera nya aktiviteter som kan bidraga till ökat värde i våra kunders affärer och högre livskvalitet åt de boende i våra utvecklingsprojekt.

Vi vill främja människors strävan efter en bättre morgondag genom att utveckla för en vardag som bättre tillgodoser människors olika behov. Det gör vi genom vårt engagemang i att vara förändringsbenägna och ta initiativ till modern teknik och service. På så vis bidrar vi till att förändra samhället och skapa förutsättningar för högre livskvalitet i vår omgivning. Under konferensen definierade vi verktyg, processer och konkreta aktiviteter som gör att vi bättre kan stötta upp i detta arbete. Det gör oss till ett starkare och engagerat team som bättre kan agera stöttepelare till våra intressenter. Vi vill göra skillnad.

Vi är inne i en spännande och expansiv fas där vi letar efter fler projekt, inte minst i Skåne och Mälardalen. Vi välkomnar nya samarbeten!

I am Home är byggherren och projektutvecklaren av flerbostadshus och samhällsfastigheter som bidrar till en hållbar stad, för oss som lever nu och för generationer framåt.

Med innovativa och hållbara koncept, modern arkitektur och flexibelt boende vill I am Home underlätta livet för dig, idag och imorgon.