Jens Dahlkild, Foto och illustration: Martin Palm

Nyhet -

I am Home deltar i Smart Housing Smålands webbinarie gällande EU-kommissionens NEB-initiativ under Almedalen den 5 juli

I am Homes uppdrag är att förbättra livskvaliteten och möjliggöra för livsglädje i vårt samhälle. Morgondagen byggs genom att utveckla det samhälle vi lever i idag. Genom att underlätta för en vardag som tillgodoser människors olika behov vill vi främja mänsklighetens strävan efter en bättre och vackrare morgondag. Detta linjerar bra med NEB initiativet. New European Bauhaus är ett initiativ från Europakommissionen för att tillsammans forma en morgondag som utvecklar ett växande samhälle byggt med fokus på vackra, hållbara, inkluderande platser att bo på tillsammans efter pandemin.

Följ Smart Housing Smålands webbinarie den 5 juli, 10:00–10:50 där vi deltar och diskuterar ”Hur bygger vi med fokus på vackert, hållbart och inkluderande?”

Moderator: Magnus Falk, Smart Housing Småland
Medverkande:
• Linda Reinholdsson, Brysselkontoret
• Mathilda Tham, Linnéuniversitet
• Jens Dahlkild, I am Home
• Linda Camara, Tengbom Arkitekter

Klicka här för att komma till webbinariet, måndag den 5 juli kl. 10:00-10:50.