Marc By Marc Jacobs väljer PR-byrån IBEYOSTUDIO

Marc by Marc Jacobs butiksägare, det danska radarparet Marise och Nicolaj Ostergaard, väljer IBEYOSTUDIO som PR-byrå. Efter en framgångsrik öppning av den första flaggskeppsbutiken i Sverige, i shoppingdistriktet Bibliotekstan i Stockholm hösten 2010, påbörjas nu ett samarbete för att aktivera och säkra varumärkets synlighet lokalt.

- Det känns jätteroligt att vi har funnit varandra och vi ser fram emot att få genomföra vår satsning tillsammans med IBEYOSTUDIO, säger Marise Ostergaard, IBEYOSTUDIO är ett härligt kreativt gäng som passar perfekt för vårt varumärke.

Syftet med samarbetet är att förankra Marc by Marc Jacobs lokalt. Att göra det internationellt erkända modehuset till en levande aktör i lokala samanhang som speglar dess värderingar, så som inom konst, kultur och musik.

- Vi är väldigt glada och stolta över att få representera Marc by Marc Jacobs i Sverige. En rad spännande projekt står på agendan under sensommaren och hösten och vi är superpeppade att köra igång, säger Marcus Kollberg, grundare av IBEYOSTUDIO.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Caroline Björkroth, kundansvarig, IBEYOSTUDIO
Tfn: 0707-518501,
Mail: caroline@ibeyostudio.se

För presslån vänligen kontakta:

Sabina Veii, butikschef, Marc by Marc Jacobs
Tfn: 0707-90 87 33,
Mail: sabina@mmj-st.se

Pressutlåning kommer även fortsättningsvis att ske från butiken på Smålandsgatan 10.

• eventbyrå
  • pr-byrå