Succéprodukten har fått en uppföljare, Baby Brezza Formula Pro ADVANCED

IBP Scandinavia AB som är exklusiv samarbetspartner till varumärket Baby Brezza i Skandinavien är återigen stolta över att presentera uppföljaren till den oerhört populära ersättning- och vällingmaskinen Formula Pro. Den nya och förbättrade versionen heter för Formula Pro ADVANCED och lanserades i Skandinavien i oktober 2019.

Under 2015 lanserades Baby Brezza Formula Pro första gången i USA och det dröjde först till 2016 innan produkten, via IBP Scandinavia AB, lanserades i Skandinavien. Under de få antal år som produkten har funnits på marknaden har den snabbt blivit en av de ”måsten” många föräldrar känner behovet av och har fått ta emot otroligt positiv feedback.

Samtidigt som användarskaran ökade började även feedbacken komma på funktioner man önskade att Formula Pro haft. På Baby Brezzas huvudkontor i New York, USA, har man tagit till sig av önskemålen och feedbacken man fått och verkligen lyssnat på användarna. Användarna efterfrågade bland annat att kunna välja temperatur för att kunna göra varmare eller kallare välling samt kunna dosera med 30ml intervall istället för 60ml.

Med hänsyn till alla de önskemål som kom skapade man en uppföljare vid namn Formula Pro ADVANCED. Den nya maskinen är en klar förbättring mot sin föregångare. Följande förbättringar har gjorts på den nya maskinen:

NYHET – Nu tystare, snabbare och smartare

NYHET - Nu kan du välja mellan 60, 90, 120, 150, 180, 210, 240, 270, 300 ml vatten

NYHET - Välj mellan tre olika temperaturer (rumstemperatur, kroppstemperatur, varmare än kroppstemperatur)

NYHET - Går att välja att få endast vatten i korrekt temperatur och mängd

NYHET – Ställ in mäthjulen digitalt med ett knapptryck

- Färdig välling eller mjölkersättning på några sekunder

- Fungerar med alla flaskor tack vare den justerbara droppbrickan

- Fungerar med all sorts välling och ersättning*

- Lufttät pulverbehållare

- Avtagbar vattentank som är enkel att fylla på och rengöra

- Går även att välja att få endast vatten i korrekt temperatur

- Klar mix på bara några sekunder

IBP Scandinavia AB har aktivt arbetat med varumärket sedan 2016 och idag finns Baby Brezza vällingmaskin att köpa hos 15 olika återförsäljare och i 300 butiker runt om i Skandinavien och toppar listorna över mest populära produkterna inom Barn & Baby i samtliga länder.

Baby Brezza fortsätter att växa genom IBP Scandinavia AB som idag är en nischad och stark distributör av barn- & babyprodukter i Skandinavien.

Baby Brezza Formula Pro ADVANCED finns att köpa hos:

Sverige:

Gigantti

• Livsstil

• baby brezza
  • baby brezza formula pro
  • babyprodukter
  • barn
  • barn och babybranschen
  • barnmat
  • företagande
  • ibp scandinavia
  • välling
  • vällingmaskin
  • ibp
  • föräldraskap
  • distributör
  • baby

IBP Scandinavia AB är en distributör av elektroniska,- barn- och babyprodukter i Skandinavien, som startades i slutet av 2015. Vår vision är att tillhandahålla innovativa produkter inom barn- och babybranschen med störst fokus på barn mellan 0-3 år. Vi arbetar med varumärken så som Baby Brezza, Babymoov, BBOX for Kids, The Beebo och LinknGo. Vårt motto är att göra livet enklare för småbarnsföräldrar.

Said Saharkhiz

Behzad Rahimi