ICANIWILL öppnar sin första pop-up butik i Westfield Mall of Scandinavia

Den 12 september öppnade ICANIWILL upp dörrarna till sin första pop-up butik belägen i Westfield Mall of Scandinavia utanför Stockholm. Butiken är en del av ICANIWILLs expansionsplan och företaget tar därmed steget in i fysisk handel.

På lördagen den 12 september slog ICANIWILL upp dörrarna till sin första pop-up butik någonsin. Butiken drog ett stort antal besökare och en lång kö av förväntansfulla kunder köade utanför dörren innan öppning. På plats fick kunderna mingla i den nya butiken, testa träningskläder, spana in nyheter och träffa några av ICANIWILLs ambassadörer.

-Intresset för butiksöppningen har varit enormt. Det känns roligt att kunna erbjuda kunderna en destination med våra mest uppskattade produkter och nyheter. Med den här butiken tar vi steget in i ett nytt område och förbättrar upplevelsen för våra kunder, berättar Anders Wallstedt, vd på ICANIWILL AB.

Sedan starten 2012 har ICANIWILL sålt träningskläder och accessoarer för dam och herr via sin egen e-handel och utvalda återförsäljare runt om i norden. Genom pop-up butiken ges kunderna en ny möjlighet att uppleva och testa ett stort utbud av produkter på plats. I butiken återfinns produkter från ICANIWILLs bästsäljande kollektioner såsom Define Seamless, blandat med nyheter som Essental, nya Ombre Seamless och mycket mer. Butiken kommer vara öppen fram till årsskiftet.

Ebba Lange

Presskontakt PR and Communications Manager +46 70 760 45 00