coachOscar hederpris utdelat vid ICFs globala konferens i Malmö

Förra veckan delades årets coachOscar ut i samband med en föreläsning hos Mindmentor. Vid kvällens bankettmiddag vid ICFs globala konferens i Malmö överraskades deltagarna med utdelning av ytterligare en coachOscar, den här gången i kategorin hederspris. Utmärkelsen tilldelades Skolcoacherna för sitt engagemang för coaching i svenska skolor.

CoachOscar är en utmärkelse som tillkommit på initiativ av George Zsolnai som på dett sätt vill uppmärksamma goda förebilder bland Sveriges coacher. Årets övriga pristagare är Inger Eriksson, coachOscar kategorin Årets Coach, Michelle Nannesson, kategorin årets NPFcoach och Annelie Björnsdotter, kategorin årets Teracoach.