Ifö Option Mirrors

Få perfekt badrumsbelysning med Ifös nya spegelsortiment

Ifös nya spegelsortiment Ifö Option bidrar till att skapa den perfekta stämningen i badrummet med dess belysning. Speglarna i sortimentet finns som runda, ovala och rektangulära former, i stora och små storlekar. Det finns därför flera möjligheter att välja den stil som matchar badrummet bäst. Speglarna har energisnål LED-belysning som ger ett varmvitt ljus för perfekt belysning och mysig atmosfär i badrummet.

I badrum är det viktigt med extra bra belysning då det behövs varmt, mjukt och funktionellt ljus. Belysningen ska passa både till att lägga make-up och till de tidiga morgontimmarna när ögonen inte tål allt för mycket ljus, då belysningen enbart ska skapa värme och en skön atmosfär. Ifö Option kommer i flera olika former.

Rund estetik: En rund spegel är inte bara estetiskt tilltalande, den skapar också kontrast till de strikta former och raka linjer som ofta dominerar i badrummet. Runda speglar är en av de stora trenderna i badrummet 2023. Den runda spegeln i Ifö Option-serien finns i fyra storlekar och har både direkt och indirekt belysning samt en touch-sensor för att tända och släcka.

Rektangulär elegans: Inred badrummet stilrent och modernt med spegeln Ifö Option Square Plus. Välj mellan en ram i tidlös aluminium eller mattsvart. Spegeln finns i ett brett sortiment från 40 till 160 cm. Option Square Plus är Ifös premiumspegel med varm belysning från två olika ljuskällor. Belysningen kan också dimmas direkt på spegeln med hjälp av en touch-sensor. Spegeln har dessutom en funktion som förhindrar imma på glaset så att spegeln inte immar igen efter ett varmt bad eller dusch. Funktionen startas manuellt och stängs av automatiskt efter 30 minuter så att den inte drar ström i onödan.

Ovala former: För de som gillar mjuka former och ett elegant uttryck i badrummet är en oval spegel med belysning det rätta. Genom att välja en oval spegel från Ifö Option kan badrummet få en mjukare känsla och skapa ett lättare och mer lekfullt uttryck. Spegeln mäter 60x80 cm och kan monteras antingen vertikalt eller horisontellt. Ifö Option Oval har integrerad indirekt belysning som ger spegeln en svävande känsla.

Neutralt och stilsäkert: För en långsiktig lösning som smälter in i badrummet är Ifö Option Square ett naturligt val. Här kompromissas varken med kvalitet eller design och spegeln finns i en uppsjö av storlekar. Det gör det enkelt att hitta rätt spegel oavsett badrummets storlek och stil.

Alla Ifö Options standardspeglar har integrerad LED-belysning. Speglarna finns nu tillgängliga i Ifös sortiment.

För ytterligare information kontakta:
Amanda Blomberg, presskontakt Bindefeld Kommunikation
E-post: amanda@bindefeldkommunikation.se