Träna tillsammans

Är det svårt att få tiden att räcka i familjen? Vill ni ha mera tid tillsammans? Träna tillsammans är ett roligt sätt att umgås och fr o m september 2019 finns möjlighet för ungdomar i åldern 11-15 år att träna tillsammans med en vuxen med IKSU-kort på alla IKSU:s anläggningar.

IKSU tillsammans innebär att ungdomen får träna med målsman och/eller av målsman godkänd myndig person som är medlem med giltigt IKSU-kort. Ungdomen kan ha flera myndiga personer som de kan träna tillsammans med. Innan tecknande av avtal så genomförs en träningsvägledning med ungdomen och de vuxna som ska träna tillsammans.

IKSU tillsammans ungdom finns på alla våra anläggningar och ungdomen har tillgång till samma aktiviteter som medföljande vuxen. Undantag gäller för aktiviteter i kategorin Bollsport, vilka ej ingår för ungdomen. Deltagande på Cykel, Indoor Walking och Aquapass kräver en minimilängd på 150 cm.

• iksu plus
  • iksu spa