Ny sajt rätar ut frågor om 3G-repeater

Ny sajt rätar ut frågor om 3G-repeater

Vi på Induo Home får dagligen frågor om 3G boosters som tillexempel "Stör den här typen av 3G-förstärkare min stereo eller TV?", "Drar 3G-förstärkaren ned prestanda för övriga abonnenter anslutna till samma basstation?" till "Hur vet jag att 3G-boostern kommer att fungera?" Vi pratar naturligtvis gärna med potentiella användare men ibland är det enklare att få svar på frågorna direkt på webben, i synnerhet som många av våra kunder är privatpersoner som vill fråga när vi har stängt.

Sajten z-boost.se vänder sig till den som står i begrepp att skaffa en 3G-repeater men även den som redan beställt en zBoost One YX400-u och som vill veta hur man kommer igång och hur man får ut mesta möjliga täckning vid installationen. Vi hoppas att du som blivande eller existerande kund uppskattar vår nya sajt! Beställer 3G förstärkaren zBoost YX400-u gör man liksom tidigare i vår webshop.