GNSS-antenn för precisionsapplikationer

GNSS-antenn för precisionsapplikationer

GGA03 är en GNSS-antenn för högprecisionstillämpningar inom RTK och andra mobila positioneringsapplikationer. GGA03 har hög antennförstärkning för bästa möjliga mottagning. GGA03 kan ta emot signaler från GPS L1, L2 och L5 samt GLONASS, Galileo och Beidou.

GGA03-antennen är konstruerad för montering utomhus och den är vattentät (IP67) och robust. Antennen har en N-Hona kontakt för anslutning till GPS-mottagare och i botten finns en 1-14 UNF-gänga för montering av antennen. Den kan monteras på maströr, rover eller annat fäste beroende på tillämpning.

Antennen har en förstärkning på 39-41 dBi och ger därmed en så pass kraftig signal att antennen kan installeras på en plats och länkas ihop med mottagaren med lågförlustantennkablar.

Med närmare 100 års samlad erfarenhet av kommunikation och under affärsidén "pålitliga kommunikationslösningar i tiden" levererar Induo produkter och tjänster för kommunikation. Induo AB riktar sig mot proffsanvändare med produkter för överföring av data, larm eller styrsignaler via nätverk eller trådlöst. De huvudsakliga produktgrupperna är radiomodem, 3G/4G router, SMS larm, fjärrstyrning, GSM/3G modem samt switchar och nätverksroutrar.

Induo är generalagent för Satel, Conel/Advantech B+B Smartworx, Maestro Wireless, Cerio, RADWIN, Jay Electronique, Encore Networks, Lantech, Teltonika och Eldes.

Rökerigatan 19