Induo internationellt prisade

Induo internationellt prisade

Induo har tilldelats utmärkelsen Best Satel Marketing Innovation. Utmärkelsen tilldelades Induo för företagets målmedvetna arbete med marknadsföring på den svenska och internationella marknaden.

Induo tilldelades priset vid en ceremoni i Salo, Finland, den 11 november 2016 i samband med att Satel Oy firade 30 år som företag.

”Det är ett mycket uppskattat erkännande att vinna detta pris från en av våra huvudleverantörer i konkurrens med så många andra duktiga distributörskollegor” säger Ulf Seijmer, delägare och marknadsansvarig.

Satel Oy utvecklar och tillverkar radiolösningar för affärskritiska system och har distributörer som verkar i över hundra länder. Induo är sedan 2008 SATELs distributör i Sverige. Induo har tidigare vunnit priser som årets distributör 2008 och 2010 samt Satel diamond challenge 2014.