Utmärkelsen Suverän Service: Grattis, Jennie Lindell...

...som i september 2014 fick utmärkelsen "Suverän Service" för sitt arbete i kundtjänst på Inet i Sisjön.

Hur kändes det att få utmärkelsen?

Det känns jättebra! Jag känner mig jätteglad för både mig själv och mina kollegor, jag har lärt mig så mycket från dem på denna korta tid jag jobbat här.

Du har bara jobbat några månader på Inet, vilken prestation...

Här har jag inte varit så länge men jag har arbetat på kundtjänst i ett annat företag i många år. Så jag har lärt mig att verkligen lyssna på kunden och göra allt jag kan för att uppnå kundens behov.

Vad tycker du är viktigt för att ge bra service i kundtjänsten?

För mig är det viktigast att lyssna, ha ett gott bemötande och göra mitt bästa för att hjälpa kunden.

Utmärkelsen Suverän Service delas ut av företaget Better Business som för Inets räkning genomför mätningarna med Mystery Shopper-metoden. Mätningar genomförs utan förvarning, av för personalen okända personer och flera gånger per år. Resultatet presenteras löpande och uppmärksammas även på Inets utbildningsdagar som hålls två gånger per år. Jennie är den andra personen som får utmärkelsen Suverän Service på Inet.

• priser och utmärkelser