InExchange stolt huvudsponsor till Skövde Pridefestival

InExchange stolt huvudsponsor till Skövde Pridefestival

Den 17-20 september 2015 firar Skövde sin allra första Pridefestival. Förutom färgsprakande Pridetåg så fylls Skövdes torg och kulturhus med festligheter. Det blir föreläsningar, konstutställningar och livemusik bland annat. Föreningen Pride Skaraborg arrangerar Skövde Pridefestival och Skövdeföretaget InExchange blir huvudsponsor till festivalen.

”Vårt hjärta brinner för Skövde och vi är glada över att vår hemstad äntligen får en Pridefestival. Vi är dessutom väldigt stolta över att få vara med och bidra och ser väldigt mycket fram emot att Skövdes gator och torg fylls av budskap om frihet, jämställdhet och kärlek.”säger Thordur Erlingsson, VD InExchange.

”Att veta att man har en större partner redan från början i planeringen var förstås betydelsefullt. Det är viktigt att vi får med alla typer av samarbeten, både kommuner, föreningar och företag. Det genuina engagemang som InExchange visat har betytt mycket för oss i förarbetet” säger Anna Johansson, ordförande i föreningen Pride Skaraborg.