Infometric Nyhetsbrev

UC perkar ut byggindustrin som "pandemins vinnare" och vi på Infometric tror på en ljus framtid. Vi ser ett fortsatt intresse för gemensam el i kombination med solceller och en ökad efterfrågan på våra mervärdestjänster, speciellt på serviceavtal och energiuppföljning.

Infometrics fokus ligger alltid på lönsamma och gröna investeringar för fastighetsägare. Det hetaste på marknaden just nu är gemensam el i kombination med solceller, där en besparing sker för samtliga lägenhetsinnehavare och gör det möjligt att nyttja all den solcellsproducerade elen.

Fokus på energiförbrukning och energiprestanda i fastigheter växer och det gör även efterfrågan på vår egen energiuppföljningstjänst. Denna kan ni läsa mer om på vår hemsida och finns frågor rörande just er fastighet är ni varmt välkomna att kontakta oss.

UC pekar ut byggindustrin som "pandemins vinnare" och vi på Infometric ser fortsatt positivt på bostadsbyggandet samt bostadspriser.

Många av våra kunder har utöver mättjänsten även tecknat serviceavtal, vilket förenklar fastighetsägarens vardag. Vi hanterar då all felavhjälpning och kunderna behöver inte ägna tid åt eventuella problem. Har ni missat vårt serviceavtal och är intresserade är det bara att kontakta oss så hjälper vi er.

Trevlig helg önskar vi på Infometric!

Kontakt:

Sälj/marknad

marknad@infometric.se

• Energifrågor

• mätsystem
  • energimätning
  • individuell mätning och debitering
  • bostadsrätt
  • elmätning