Fräscha upp dina kunskaper inom alkoholhandläggning

Är du ny som alkoholhandläggare eller vill du fräscha upp dina kunskaper inom alkoholhandläggning? Nu kan vi via vår samarbetspartner Krogarna.se erbjuda dig introduktionsutbildningen som ger dig de grundläggande teoretiska kunskaperna för ditt arbete som alkoholhandläggare. Kursen är framtagen för att alla kommuner ska kunna erbjuda sina alkoholhandläggare samma kvalitetssäkrade grundutbildning.

Föreläsare är Cecilia Wahlgren som har många års erfarenhet av alkoholhandläggning och är en uppskattad föreläsare inom området.

Delområden:

• En alkoholhandläggares arbetsuppgift
  • Alkohollagen
  • Begrepp och terminologi
  • Handläggning
  • Tillsynsärende
  • Företagsformer m.m

Utbildningens innehåll:

• Utbildningsfilmer med förklarande lärare
  • Texter och tydlig grafik i filmerna
  • Ett delprov efter varje video
  • Kursmaterial till utbildningen
  • Slutprov som testar din kunskap
  • Kursintyg
  • Support
  • Tillgång till allt detta i 365 dagar!

För mer information och anmälan: marknad@infosoc.se eller 036-30 79 00