Pressmeddelande -

INBJUDAN NYÖPPNING AV VÅR GÅRDSBUTIK & RESTAURANG SOM ANDAS KALKON OCH MATGLÄDJE

Kom och fira med oss!

Vi på Ingelsta Kalkon har under vintern rivit väggar, inredning och byggt till. Vår Gårdsbutik & Restaurang kommer att andas Kalkon och matglädje från Österlen.

Onsdagen den 4:e april har vi nyöppning.

Vår ägare Jan Håkansson och vår VD Martin Lindström klipper bandet kl. 9.45. Gårdsbutik & Restaurang håller öppet från kl. 10.00 - 20.00. Önskar du en pratstund med Jan eller Martin så mejla oss gärna på press@ingelstakalkon.se.

Provsmakning av sommarens grillfavoriter och kallskuret från vår deli, erbjudanden, musik och mycket mer!I restaurangen erbjuder vi påskbuffé. Barnen bjuds på grillad kalkonkorv och ballonger.

Hjärtligt välkommen!

Anna-Lena med personal