Följ Black Week i realtid đŸ”„đŸ“ˆđŸ“Š

Black Week Àr hÀr! För att ge alla ehandelsnördar och logistikfreaks nÄgot att lugna nerverna med visar leveransplattformen Ingrid* alla sina avslut pÄ en karta i realtid.

LĂ€nk till sidan: blackweek.ingrid.com

DHL, PostNord, Budbee, Instabox, Bring, Early Bird med flera Àr representerade pÄ kartan. NÀr nÄgon konsument vÀljer leverans via Ingrids plattform, sÄ dyker respektive fraktbolags logga upp pÄ kartan. (Av integritetsskÀl har koordinaterna har flyttats lite och det gÄr inte att zooma in sÄ mycket heller). Sidan visar ocksÄ det totala antalet ordrar som Ingrid haft, samt antalet ordrar per sekund just nu.

"Det Àr förvÄnansvÀrt rogivande att sitta och vila ögonen pÄ. Ett sÀtt att koppla av lite mitt i Black Week-hetsen. Men det kommer att bubbla ordentligt i slutet av veckan, vi rÀknar med 10 order per sekund i pÄ fredag kvÀll." sÀger Anders Ekman, COO pÄ Ingrid.

*Ingrid Àr ett bolag som förbÀttrar vi leveransupplevelsen för dem som handlar pÄ nÀtet. Genom att koppla samman e-handlare med fraktbolag kan Ingrid erbjuda konsumenter det leveransalternativ som passar kunden bÀst. Flera av Sveriges största e-handlare anvÀnder Ingrid idag och totalt har över 80 millioner leveranser förmedlats via Ingrids checkout.

• Media, Communication

Ingrid was founded with a mission to create delivery experiences that fit people's lives by letting e-commerce businesses deliver sustainable growth and giving shoppers the power to personalize delivery and returns. The result is a better overall customer experience and greater efficiency for both the retailer and the delivery carrier.

Jennifer Roach

Press contact Head of Marketing 076-102 65 57