IDUN Minerals lancerer Moisturizing Mineral Skin Tint

En farvet dagcreme med let dækkeevne og en skinnende finish, som giver huden fugt og beskytter mod solen. Den mellemhøje solbeskyttelse indeholder mineralfiltre, som gør produktet velegnet til selv den mest følsomme hud. Den veganske formular føles let på huden og udjævner hudtonen, hvilket giver et naturligt resultat og et ”no-makeup makeup” look. Dagcremen indeholder hudelskende ingredienser som antioxidanter, C-vitamin og E-vitamin for at beskytte huden.

Brugsvejledning: Påfør om morgenen på ren hud, enten med hænderne, en svamp eller stippling brush.

Tilgængelig i 6 farver:
Gamla Stan (Light) Kungsholmen (Light/Medium) Norrmalm (Medium) Södermalm (Tan)

Vasastan (Tan/Deep) Östermalm (Deep)

Størrelse: 27 ml.
RRP: 27,90 EURO
Tilgængelig hos udvalgte forhandlere og på idunminerals.com

Produktfordele:

• - Parfumefri
  • - 100% vegansk
  • - Mineralfilter SPF 30
  • - Let dækkende
  • - Dermatologisk testet

- Til alle hudtyper, inklusiv de mest følsomme hudtyper

Bæredygtighed:

Emballagen er lavet af minimum 70% genanvendt plast. Fjern blot låget fra tuben, og genbrug emballagen ved at sortere begge dele som plastikaffald. For at reducere transport, sikre kvalitet og rimelige arbejdsforhold er emballagen produceret i Italien, tæt på vores italienske fabrik.

Nøgleingredienser:

• - Vitamin E – En antioxidant som beskytter huden mod skader fra frie radikaler forsaget af forurening, sol og stress.
    • - Vitamin C – En stabiliseret variant af vitamin c (askorbinsyre) med antioxidante egenskaber.
    • - Zinkoxid – Et mineralsk UV-filter som beskytter huden mod solskader forsaget af UVA- og UVB-stråler.

INNOVEDIA is a full-service media company thinking innovative since 2020.

With the constant change in today's marketplace, it can sometimes be hard to adapt… New ways of creating value require new ways of working!

When working with us, we focus on bringing your brand story to life by harnessing the power of authentic contexts. We organize custom strategies, plans, and diverse concepts combined with the specific niche research needed to get extraordinary results. We develop and execute these strategies to amplify your brand story at scale.

Isabella Wiklander

Presskontakt Head of public relations