Innovedia Media välkomnar Lina Eliasson som Konceptutvecklare & PR Manager

Stockholm, Sverige - Innovedia Media AB är stolta över att välkomna Lina Eliasson som vår nya Konceptutvecklare & PR Manager. Hennes unika erfarenhet, kreativa tankesätt och kompetenser gör henne till en värdefull tillskott i vårt team.

Hennes erfarenhet inom industrin och nytänkande är verkligen imponerande, säger Isabella Meisner, VD på Innovedia. Jag har fullt förtroende för att hon kommer att spela en viktig roll i att ta Innovedia Media till nästa nivå.

Linas kommer att ansvara för att leda företagets strategiska kommunikation initiativ samt hjälpa till att utveckla nya produkter och tjänster för att möta våra kunders behov.

Hon är en kreativ och strategisk tänkare med en passion för att skapa strategier som är anpassade efter kunders behov och för att ge ett mervärde till de influencers vi omger oss kring, säger Isabella.

Lina Eliasson tillför ett nytt perspektiv till Innovedia Media och vi är glada över att ha henne ombord. Vi ser fram emot att se vad framtiden kommer att ha i förvar för oss med henne som en del av vårt team.

För mer information, vänligen kontakta Innovedia Media direkt.

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.

INNOVEDIA is a full-service media company thinking innovative since 2020.

With the constant change in today's marketplace, it can sometimes be hard to adapt… New ways of creating value require new ways of working!

When working with us, we focus on bringing your brand story to life by harnessing the power of authentic contexts. We organize custom strategies, plans, and diverse concepts combined with the specific niche research needed to get extraordinary results. We develop and execute these strategies to amplify your brand story at scale.

Isabella Wiklander

Presskontakt Head of public relations