7 tips när du ska inreda badrummet med växter

7 tips när du ska inreda badrummet med växter

Att inreda hemmet med växter är ett utmärkt sätt att skapa snabb förändring. Här avslöjar vi vad du ska tänka på när du inreder badrummet med växter. Gröna växter bidrar till högre luftfuktighet och har förmågan att fylla både dig och ditt badrum med ny energi. Ta in naturen i badrummet och skapa efterlängtad harmoni och välmående med hjälp av växter. Andas in och finn ditt inre jag i det grönskande badrummet.

1. FÖRÄNDRA KÄNSLAN I RUMMET MED VÄXTER

Vill du piffa ditt badrum med enkla medel så är kanske det mest effektiva och snabba sättet att förändra känslan genom att ta in växter i badrummet. Läs hela artikeln > inr.se/vaxter-i-badrummet

2. SKAPA DYNAMIK MED VÄXTER

Att skapa dynamik i det lilla badrummet är A och O. Utnyttja höjden och låt det grönska från golv till tak. Läs hela artikeln > inr.se/vaxter-i-badrummet