Duschkabiner med unika valmöjligheter

Duschkabiner med unika valmöjligheter

Nu kan också du som väljer en duschkabin få en riktigt vacker dusch. BRIC är en ny serie estetiskt genomarbetade kabiner med mer glas, mindre beslag och lägre kar, från badrumsföretaget INR med fabrik i Malmö. BRIC är samtidigt marknadens överlägset mest lättstädade kabin.

Kabinerna BRIC har bildat en egen familj i INR, som har marknadens bredaste duschsortiment. De innebär en revolution i sin genre med möjlighet att välja mellan olika glastyper och därtill grepp eller handtag. Kabinerna har byggts med fokus på hög funktionalitet och har fått marknadens mest generösa öppnings­mått. BRIC 2-kabinerna kan måttanpassas på höjden och på BRIC 4 kan man själv välja mellan olika glas och grepp eller handtag, vilket INR är ensamma om på marknaden att kunna erbjuda.

Designa din egen duschkabin

Förutom praktiska funktioner såsom lågt kar, integrerad blandare med takdusch och enkel rengöring, är BRIC 4 en svensktillverkad kabin med oändliga möjligheter att designas efter egen smak. Välj just nu mellan sex olika glassorter och kombinera med grepp eller handtag i blankpolerad aluminium. Finns i storlekarna 910x910 mm och 1010x1010 mm.

Läs mer om INRs Designkampanj på BRIC 4: http://www.inr.se

Hitta din närmaste INR återförsäljare: http://www.inr.se/badrumsbutiker

För mer information vänligen kontakta

Pontus Eklind, VD, tel 0708 16 83 62, mail pontus.eklind@vannagroup.com