Nya blandare från INR: Kronan på verket i drömbadrummet

Nya blandare från INR: Kronan på verket i drömbadrummet

Badrumsföretaget INR har länge varit de nordiska konsumenternas förstaval när det gäller duschväggar i glas. Deras noggrant utvalda blandare för dusch och tvättställ gör det lättare att få ett stilrent helhetsintryck i badrummet. I år breddas urvalet ytterligare och därmed möjligheterna så att man exempelvis själv kan välja diameter på taksilen eller olika färg på inläggen i greppen.

INRs strävan efter att skapa balans mellan estetik och funktion omfattar en rad noggrant utvalda blandare för dusch och tvättställ.

Ansvarig för blandarsegmentet Lars-Bo Hagård förklarar:
– Alla våra blandare är omsorgsfullt framtagna för att matcha våra designprogram ARC och LINC. Du kan matcha våra olika blandare med dusch och handdukstorkar i samma designserier, men det går lika bra att blanda friskt efter tycke och smak. De flesta brukar i alla fall vilja köra samma stil i duschen som på handfatet, för att få ett genomtänkt badrum där alla delar harmonierar med varandra.

På INR slår man gärna ett slag för möjligheten att skapa en personlig badrumsinredning, framför att följa standardmått eller gamla normer. Denna princip gäller även på blandarsidan, där det dels finns en bredd av olika formspråk, från kantiga ARC till mer avrundade LINC, och dels en möjlighet att anpassa flera modeller. Till exempel är alla takduschstänger justerbara i höjdled och du kan välja mellan olika diameter på taksilen. En annan av årets nyheter är blandarserien LINC 23, en ny blandarserie där man kan välja kromade, svarta eller vita inlägg på greppen.

Se http://www.inr.se för ytterligare information
Hitta din närmaste återförsäljare på http://www.inr.se/badrumsbutiker

För mer information vänligen kontakta
Pontus Eklind, VD, tel 040 670 15 36, mail pontus.eklind@vannagroup.com