Produktnyhet från INR: Line handdukstork, nu även i kantigt utförande!

Produktnyhet från INR: Line handdukstork, nu även i kantigt utförande!

Ny Line-kusin som matchar ARC-serien!
Under flera år har vår smarta, vertikala handdukstork Line fått en växande skara fans. Den är inte bara snygg, utan tar nästan ingen plats alls och drar inte mer ström än en vanlig glödlampa. Nytt för i år är att Line har fått en ny, läcker kusin: ARC 30 Line Handdukstork. Nya ARC 30 Line har ett fyrkantigt formspråk, medan kusinen LINC 21 Line, som vunnit mark sedan flera år tillbaka, är rundare i formerna. I båda serierna ARC- och LINC finns blandare, duschväggar och accessoarer som matchar respektive formspråk – designade för att ge badrummet ett sammanhängande och konsekvent uttryck.

Line - passar överallt och i alla badrum
Med sin stringenta design har såväl ARC 30 Line som LINC 21 Line förmågan att passa överallt, och med två längder (1720 och 820 mm) finns det en Line både för de stora och för de små.

ARC 30 Line Handdukstork passar både i nytt och befintligt badrum. Med en utjämningsbricka närmast väggen kompenseras eventuella ojämnheter i kaklet. Vid renovering kan du välja en modell med utanpåliggande kabel eller använda dosa för inbyggd el (se produktbilder här intill). Samma flexibilitet fås med den runda varianten, LINC 21 Line.

Storlekar och priser
ARC 30 Line Handdukstork 1720 mm kostar 3 590:- /st och 820 mm 2 990:- /st

Läs mer om produkten på vår hemsida

Teresia Jensen, Marknadschef, tel. 040-670 15 36 eller