Produktnyhet från INR: Nya glasmönstret Textur på favoritduscharna

Produktnyhet från INR: Nya glasmönstret Textur på favoritduscharna

INRs designer Johan Körner ligger bakom årets nya glasmönster Textur som finns att få på de storsäljande duschhörnorna LINC Angel och LINC Niagara.

– Att ytskikten i ett badrum ofta är avgörande för känslan av renhet kan vi nog vara eniga om. Och samtidigt behövs kontraster mellan materialen för samspel och harmoni i inredningen, t ex mörkt - ljust, hårt - mjukt. Vårt nya glasmönster Textur är egentligen inte ett mönster utan snarare ett utseende på glasytan som närapå liknar ytan hos en grov linneväv. Prova att dra handen över den släta ytan, och du kommer garanterat att bli överraskad av känslan, förklarar Johan Körner.

Textur på LINC Angel och LINC Niagara

Textur finns att få på duschhörnorna LINC Angel med två raka dörrar (duschen i miljöbilden) och LINC Niagara med två rundade dörrar i bredderna 700, 800, 900 eller 1000 mm per dörr och med blanka eller matta aluminiumprofiler samt matchande knoppar. Alla varianter kostar 6 890:- inkl moms. Hitta din närmaste återförsäljare

Johan Körner

Designer